torstai 15. maaliskuuta 2012

33+2

Tänään tuli ultimatekipeä supistus, joka kesti varmaan minuutin! Olin kyllä pari tuntia aiemmin imuroinut, mutta sen jälkeen vaan istuskellut sohvalla läppäri sylissä. Siinä se sitten tulla paukautti ihan puskista. Sain aika hyvää osviittaa siitä, miltä ne supistukset voivat tositilanteessa tuntua... Aiemmat pikkusupparit ovat olleet aika säälittäviä tuohon verrattuna! Supistuksen jälkeen alkoi paleltamaan ja mahassa tuntui ihan kylmältä. Sen jälkeen ei kyllä tullut mitään supistuksiin viittaavaa enää. Outoa.

Olen päässyt takaisin liikunnan makuun. Olen käppäillyt fiiliksen mukaan 40-60min lenkkejä. Välillä on pitänyt mennä hiiiiiitaaaasti, mutta muutamina kertoina olen ihan kunnolla reippaillut. Fiilis on kyllä ollut sen jälkeen ihan uskomaton! Vaikuttaa niin paljon mielialaan tuo liikunta, puhumattakaan aurikoisista keleistä. Täytyy nyt toivoa, että loppuraskaus sujuu yhtä vaivattomana, mitä nyt. Näin hyvin en ole kokonaisvaltaisesti vielä voinut koko raskauden aikana. Parempi myöhään... jne :)

Minusta on myös kuoriutunut varsinainen kodinhengetär. Pyykkikone on pyörinyt jatkuvasti, tähän mennessä on tullut pestyä viisi täyttä koneellista vauvanvaatteita, ja olen myös silittänyt kaikki. Mitään supermutsia minusta ei luultavasti ole kuitenkaan tulossa, taitaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi, kun jaksan noita silittää.

Käytiin miehen kanssa kestovaippainfossa. Ollaan molemmat nyt ihan hurahdettu kestovaippailuajatukseen! Saan ystävältä vastasyntyneelle sopivia kestoja lainaan ja muutamia olen ostanut käytettynä. Ajatuksena on myös bambuharsojen käyttäminen alkuunsa... Jos homma toimii, niin ihan mahtavaa, mutta ei oteta liikaa paineita. Kertiksiä ostetaan jemmaan ja niitä tullaan luultavasti käyttämään kestojen rinnalla.

Ihan uskomatonta, että tässä mennään jo näillä viikoilla! Seuraavat pari viikkoa ovat täynnä kaikkea kivaa ohjelmaa (mm. MOKOMAN KEIKKA!!!), joten aika menee nopeasti. Kohta pitää varmaan alkaa orientoitua ihan tosissaan siihen ajatukseen, että sieltä se mukelo voi tulla hetkenä minä hyvänsä. Mielellään kuitenkin vasta täysiaikaisena, kiitos :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun jätät viestin!