maanantai 3. lokakuuta 2011

Helpotusta pahoinvointiin?

Ostin apteekista Sea Band pahoivointirannekkeet. Menihän niihin suolaiset parikymppiä, mutta jos nämä nyt yhtään auttavat, niin olen iloinen kuin pieni hevoinen. Minulla on ollut hyvä vaste akupunktioon, joten odotukset ovat korkealla. 

"SEA-BAND on kudottu, elastinen ranneke, jonka vaikutus perustuu Nei Kuan - akupisteitä aktivoiviin nastoihin. Koska tuote on lääkevapaa, ei sen käytöstä aiheudu lääkkeille tyypillisiä sivuvaikutuksia. Rannekkeita voikin käyttää aina kun pahoinvoinnintunnetta esiintyy. Tuote soveltuu sekä lapsille, aikuisille että raskaana oleville. Rannekkeita on saatavilla sekä lasten että aikuisten koot."




Tämä päivä oli aika tuskainen töissä, vaikka ei tarvinnutkaan käydä oksentamassa. Lähellä kyllä oli, monta monituista kertaa.

Huomenna kuuteen töihin. Mahtaa olla hyvä fiilis.


2 kommenttia:

  1. itsekin hankin nuo samoiset rannekkeet jatkuvaan pahoinvointiin raskaana ollessa, mut en kyllä yhtään osaa sanoa auttoivatko ainakaan omalla kohdalla. :) oon nyt jälkeenpäin puinut tota... pidin niitä lähestulkoon aina käsissä, ainakin loppuviikoilla. Muitakin vaivoja oli sellanen litanja, että pelkästään ne jo teki mun olon aika kurjaks.

    Voimia!

    VastaaPoista
  2. Mä en kyllä huomannut mitään vaikutusta, paitsi että iho kutisi rannekkeiden alla :P Onneksi pahoinvointi alkaa helpottaa jo muutenkin pikku hiljaa!

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätät viestin!