tiistai 17. huhtikuuta 2012

POKS 38+0!

Se on kuulkaas sillä tavalla, että lähtö voi tulla hetkenä minä hyvänsä! Olin eilen aika yllättynyt, kun kätilöystäväni teki mulle sisätutkimuksen: kohdunkaulaa ei ole jäljellä ja olen sormelle auki :O lisäksi vauva on jo erittäin alhaalla! Hassua, kun eihän mulla ole ollut oikeastaan minkäänmoisia kipeitä supistuksia, että olisin aavistellut jotain tapahtuneen.

No, ystävä teki vielä vyöhyketerapiaakin eilen ja oli ihan saletti siitä, että yöllä se käynnistyy. Lupaavasti kyllä juili nukkumaan mennessä, mutta niin sitä vaan herättiin uuteen aamuun yhtenä kappaleena. Ei se sieltä ulos tule, jos sitä ei huvita ;)

Neuvolantäti oli torstaina sitä mieltä vahvasti, että me nähdään vielä tällä viikolla (ylihuomenna). Olisipas kuitenkin muikeaa, jos ei tartteisikaan enää mennä sinne, vaan pääsisi nyyttiään hakemaan <3

Neuvolakuulumisetkin jäi kirjoittamatta viime viikolla, kun on ollut niin kyrsiintynyt olo kaikinpuolin. Mikään ei huvita ja väsyttää vaan :( Ilmeisesti melko normaalia näin loppuraskaudessa...

rv 37+2
hb 132
rr 124/68
paino 70,1kg (700g/vko, kokonaisnousu 13,1kg)
sf 32cm
syke 155
liikkeet ++
raivotarjonta
pissa puhdas

Jännäksi menee tämä elämä pikku hiljaa! ;)

1 kommentti:

  1. Joillakin ne kipeät supparit alkaa vasta sitten, kun on auki jo useamman sentin. Nimim. kokemusta on

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätät viestin!